RS 300 R

RS 300 R

SWM RS 300 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce

PŘIPRAVEN K BOJI

RS 300 R je ideální pro ty jezdce, kteří dávají přednost Enduro motocyklu s příjemnějším průběhem výkonu a nižší hmotnostípřed velkým výkonem stroje RS 500R v silnější kategorii. 

RS 300 R je vynikající Enduro, s dostatečným výkonem pro každou situaci ať už na silnici nebo v terénu.

Stroj je standardně vybaven výkonným motorem a důkladnou kontrolou ověřenými komponenty s důrazem na příznivou cenu! Nic nebylo ponecháno náhodě.

RS 300 R vyvinut pro poskytnutí maximální konkurenční výhody

Cena, co vás nezruinuje

Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se navržením série RS rozhodlo jít jinou cestou.

Použití obou modelů RS 300 R i RS 500 R na veřejných komunikacích je legální a stačí jen několik málo úprav a je z nich závodní Hard Enduro.

Čtyřtaktní motory obou strojů poskytují dostatek točivého momentu a výkonu v jakémkoli okamžiku. Excelentní odpružení i spolehlivé a silné brzdy od renomovaného evropského výrobce, dotvářejí charisma tohoto motocyklu.

Pohodlí při jízdě v jakékoli situaci

KAYABA má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48 mm vidlicí KYB a plně nastavitelným tlumičem KYB se  zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu

Vezmi za plyn, ať to lítá…

Systém vstřikování paliva MIKUNI, řízený jednotkou GET ECU /Athena/, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku.

Kvalitní brzdy předpoklad bezpečné jízdy

Brzdy BREMBO s dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem nabízejí skvělý brzdný účinek  

Ani v terénu se nezapotí

Elektrický ventilátor se spustí, když je terén příliš náročný, aby udržoval provozní teploty stroje pod kontrolou, takže máte o starost méně.

Oproti ostatním strojů, je ventilátor chladiče standardní součástí stroje a nemusíte za něj nic platit.

FOTOGALERIE

Zdvihový objem
297,6 ccm
Motor
Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec s dvojitou vačkovou hřídelí ; Euro 5
Výkon
20 kW, závodní nastavení 32 kW
Vrtání / zdvih
83 mm / 55 mm
Startování
Elektrický startér s možností doplnění startovací páky
Převodovka
6stupňová
Spojka
Lamelová, hydraulický ovládaná
Rám
trubkový z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí
Přední odpružení
Nastavitelná teleskopická Upside-Down vidlice KAYABA o průměru Ø 48 mm
Zadní odpružení
Nastavitelný progresivní tlumič KAYABA
Zdvih vpředu
295 mm
Zdvih vzadu
296 mm
Přední brzda
Kotouč Ø 260 mm, DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN BREMBO
Zadní brzda
Kotouč Ø 240 mm, DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN BREMBO
Řetěz
REGINA ORC6 (5/8 x ¼)
Kola vpředu / vzadu
1,6x21" / 2,5x18"
Rozměr pneumatik přední / zadní
90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV
Rozvor
1.485 mm
Světlost
300 mm
Výška sedla
963 mm
Objem nádrže
7,5 litrů
Hmotnost
135 kg