RS 500 R

RS 500 R

RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce.

Připraveni k boji!

RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu.

Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!

Enduro stroje na dosah ruky

Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS.

Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje.

Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.

Přednosti v detailech

Nastavitelné odpružení

Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se  zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu

Elektronické vstřikování

Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku

Síla ve správném okamžiku

Brzdy BREMO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem

Dostatečný chladící výkon

Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje. 

K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.

LED světlomet

 

Digitální panel

Hliníkový kryt motoru

 

Rychloupínací dvoubarevné sedlo s protiskluzovým povrchem 

FOTOGALERIE

Zdvihový objem
501 ccm
Motor
Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 2 vačkami a 4 ventily ; Euro 5
Vrtání / zdvih
97 mm x 67,5 mm
Výkon
25 kW (33,5 hp), po úpravě na Hard Enduro 38 kW (51 hp)
Startování
Elektrický startér - na přání možnost doplnit startovací páku
Převodovka
6 rychlostních stupňů
Spojka
Lamelová hydraulicky ovládaná
Rám
Trubkový rám z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí
Kyvná vidlice
Hliníková slitina s přepákováním
Přední odpružení
Nastavitelná vidlice KAYABA Upside-Down Ø 48 mm
Zadní odpružení
Progresivní nastavitelný tlumič KAYABA
Přední zdvih
295 mm
Zadní zdvih
296 mm
Přední brzda
Kotouč 260 mm, DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN BREMBO
Zadní brzda
Kotouč 240 mm, JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN BREMBO
Řetěz
REGINA ORC6 (5/8 x ¼)
Kola vpředu / vzadu
1,6 x 21"/ 2,5 x 18"
Rozměry pneu přední / zadní
90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV
Rozvor
1.485 mm
Světlost
300 mm
Výška sedla
955 mm
Objem nádrže
7,5 litrů
Hmotnost
137 kg